Saknad

För 1,5 år sedan dog min mamma.
Det går inte en dag utan att saknaden river i mej. Saker som jag vill berätta, saker som jag vill fråga.
Tårar trillar fortfarande och lär väl göra det i många år till.

Jag sitter just nu här med ett gammalt gratulationskort i handen från morsan till Hjalmar. Hennes välkända handstil får tårarna att trilla ännu en gång. Grattis på 4-årsdagen.

Han är ju 6 nu. Har hon verkligen varit borta så länge?
Det känns så overkligt, så ...
Så ensamt.

Mitt i en egen familj med min stora familj av syskon, min far, moster, kusiner så känns det endå ensamt utan morsan.

Den stora djupa sorgen har ersatts av en lika djup saknad.
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag förstår dig Jag saknar också min mamma även om jag aldrig känt henne Men man saknar någon att prata med om vissa saker

Många kramar på dig

2009-01-21 @ 14:30:10
Postat av: Sanna

Massa kramar tillbaka!!!!!!

2009-01-21 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0