Jag är en astronaut

Jag letar efter texten till "Jag är en astronaut".

Någon som kan den?

Jag är en astronaut,
jag är en astronaut,
Mamma och pappa sover och
jag är en astronaut.

Det här är min rymdraket,
det här är min rymdraket.
xxxxxxxxxxxx
nu lämnar jag min planet.

Högt uppe i det blå
Högt uppe i det blå
sitter jag i min rymdraket
och jorden är så små  .....?

Nu har jag landat
och kanske strandat
men, här är mörkt och kallt
nu lämnar jag allt

Jag är en astronaut
jag är en astronaut
mamma och pappa sover sött
men jag är inte trött


Letat på Youtube men bara hittat en halv med bra ljud och hela med helt värdelöst ljud.

Så nu hoppas jag på någon av er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0