När det inte riktigt blir som man tänkt sig ... *Varning gnällinlägg*

Den sista sprutan håller på att gå ur kroppen. I min planering så skulle nu operationen ha kickat in och allt skulle vara bra. Men istället så sitter jag här och det värker i hela kroppen. Bäckenet värker så att det inte går att sova, fingrarna gör mej tokig och armbågarna likaså.

Välkommen till verkligheten.

Det kan ju vara så att det tar en stund för hormonerna att gå ur kroppen. Det kan ju bli bättre om ett tag. Men under tiden då?

Det finns ju ingen att fråga eftersom ingen förstår vad hormonerna gör med mej. Ingen som har gjort en sådan här behandling för problemen jag har. Jag har ju liksom skräddarsytt det till mej själv. Det normala vid dom här problemen är att man helt enkelt får gilla läget, hur eländigt det än är.


Just nu så vill jag bara få en spruta till. Undrar hur det skall gå till?


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Så fruktansvärt frustrerande att inte kunna följa någon mall där det finns prognoser att luta sig emot. Smärta är ju lättare att överkomma om man VET att det är tidsbegränsat. Jag önskar jag kunde göra mer, men jag kan inte åstadkomma mer än en KRAAAM!

2010-04-22 @ 11:09:52
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sanna

Vet du Ia ... det räcker!!!!



Kram tillbaka!!!

2010-04-23 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0