Fantastiskt väder!

Åh, detta ljuvliga väder. Solstrålarna står som spön i backen till skillnad mot regnet. Regnet som har fallit dom senaste dagarna har fått mej att vilja gå i ide.
Det stormade i går kväll så att jag trodde att allt skulle släppa från sina fästen och flyga iväg.

Igår var vi i Göteborg ch firade min far. God landgång och smaskig tårta. Roligt att träffa alla i familjen. Även en kusin som jag nog inte har träffat på närmare 20 år. Skoj!

Henrik hjälpte mej i förrgår att lägga in det nya golvet i Hjalmars rum. Så nu skall listerna på plats i dag och sedan skall vi börja inreda. Så skoj!

Kanske lite mindre skoj för sonen som måste sovra bland sina leksaker. Men det är en sak som han får vänja sig vid.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Visst är solen underbar, vilken energi man får så fort den visar sig. Det var väl inte så länge sedan ni fixade Hjalmars rum. Tjusigt värre ska det tydligen bli! Vi ha fått in nya handskar, goretex. kan köpa med mig hem men stl o så är ju svårt. Ska ni in till backaplan till helgen så titta in till mig.

2010-11-04 @ 21:54:53
URL: http://sabineheiden.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hej!



Jobbar i helgen. Skall se om jag kan smita in till dig och kika ...

Hjalmar lider av ensamtbarnistorthus syndrom. Han skall mao få ett rum till ... Hans sovrum är ju pyttelitet så han får ett rum till leksakerna och Wii:n och jag får tillbaka vårt vardagsrum. Win-Win koncept ;)

2010-11-06 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0