NM

Nu är det dags igen. Vi åker söderut idag, till Danmark.

Henrik håller på med pannan, ackumulatortankar, rör, pannrum, källare, svets och lite får och hundar.
Det sistnämda, knappt alls. Tur att Bozze är lätt att ha att göra med ...

Majja ser ut att börja löpa när somhelst. Justus, meg och Hero skall upp till Lena och Peter. Märta skall tillbringa helgen inne i Göteborg. I en lägenhet ... Jag hoppas att allt står kvar och ser någolunda likadant ut när vi hämtar henne igen. Små bordrar är söta och ser snälla ut, men är synnerligen aktiva och släkt med gnagarna.

Jag tömmer kameran och börjar lasta ut bilen nu om en stund. Sedan så är det hög tid att lasta bilen igen.
Så skoj ...

Efter den här semestern, så kommer jag behöva semester ...

*Pfuiii*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh, det skulle jag vetat att du behövde valpvakt! Jag som är hemma "mellan jobb" fram till tisdag hade inte haft nåt emot att ha en valpis och mysa med här ute i skogen! Lycka till i Danmark!

2010-09-10 @ 10:21:22
Postat av: Svekhult-ia

Har ni INGENTING att göra i er familj? Vad tråkigt och enahanda ni verkar ha det...Ryck upp er nu och försök ta er för nåt, vetja! :-)

2010-09-10 @ 13:12:36
URL: http://www.svekhultia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0