Då sitter jag på jobbet igen...

Tre nätter har jag framför mej.
Just nu så sitter jag och väntar på att Sushin skall komma. *Mums*
Idag har vi varit uppe och vallat hos Peter och Lena. Dom har ju flera unghundar på gång. Lille Otto visade sig vara en av dom största 6-månaders unghundar jag sett. Att han sedan var korthårig, trefärgad och ingen ordning på sina öron, fulländade charmen totalt!

Peter och Lena har ju varsin ur samma kull som Justus. Visst är dom lika, men ändå väldigt olika.  
Henrik hade med sig Rapp. Han är sig lik. Det är roligt att se att han är sig lik var han än befinner sig. Stabil liten sak.

Måste få skryta lite om Justus. På slutet så gick han som en klocka!

Tycker så mycket om den där lille pälsbollen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0