Ledig äntligen!

Men... Varför är det mörkt nu?
Det har ju vänt!
Då skall det väl vara ljust på dagen några timmar iallafall.

Har det varit så här mörkt hela julen?

Jag har iallafall matat, rastat hundar, fixat hundgårdarna, vattnat blommorna och granen, sett till att Hjalmar kommit upp, innan 13:00.........

Om en stund nu så skall vi ringa bort till Arvid och fråga om han vill komma och leka. Han är lite blyg, pojken, så det är nog bara 25% chans till det. Men då har vi provat iallafall.

Imorgon så skall jag äntligen få tävla!!!!!!!!!
Underbara känsla. Hade jag tillbringat dom sista dagarna med träning så hade det känts ännu bättre. Justus har knappt sett får på 10 dagar...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Birka

och varför regnar det vertikalt oavbrutet?

2007-12-28 @ 17:49:00
Postat av: Anonym

Ja, det är en gåta. Och varför har jag så dåliga kläder som inte tål väta????

2007-12-29 @ 15:34:52
URL: http://vallby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0