Nu så har det blivit kväll.

Det har varit julhandel hela dagen lång. Nu börjar jag bli lite nöjd med julen. Hade jag bara haft två-tre dagar till nu innan jul så hade det varit kanon!
Men så är det nu inte...
Imorgon så skall granen tas in. Vi har haft som tradition att inte ta in granen förrän dagen innan julafton, men inte i år. I år så jobbar mamma dagarna innan så den kommer in på sista lediga dagen.

Jag har köpt en sådan fin "julgranskula" Den är helt i glas och flera små lampor i. Den blev jättefin i hallfönstret.

Vi har letat efter ett soffbord idag. Kanske hittat ett också... När vi satte in den sista soffan så krympte rummet och vårt tilltänkta soffbord fick inte plats. Tur nog så hade vi inte köpt det. Så nu får vi se när vi får till ett annat.
Vi har som vanligt inte samma smak men det verkar som om vi jämkar lite bättre nu. Eller också så är Henrik snäll och låter mej välja hela tiden.... Det kan vara så.

Nu skall jag ta hundarna och pannan!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0