Nu börjar pinsamma saker hända.

Just nu så undviker jag köer när Hjalmar är med. För det mesta så talar han bara om hur mycket han älskar oss där i köerna. Alla tanter ler och tycker att han är SÅÅÅÅÅ gullig då. Men om det visar sig finnas något annorlunda i närheten så fastnar han på det direkt.
*I kön på Rusta*
Mamma, Titta på Farbrorn där *pekar*. *Jag stålsätter mej*
-Han har faktiskt inga tänder alls. Titta då mamma. Där! Mamma han HAR inga tänder.
Varfuss har han inte det? Varfuss HAR han inga tänder, mamma?
*Jag försöker viska lite pedagogiskt*
*Tystnad*
Jo-ho, mamma. Nu såg jag! Han har tänder långt in! *Jätteglad*

Gudars....

*Var är dom där luckorna i golven när man behöver dom...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0