Frågan är om det är humant att tvingas att dö.

Jag ser hur hon kämpar och hur det inte går. Hade det varit ett djur så hade jag skjutit det förlänge sedan.
Jag tycker inte att det här är humant. Jag tycker att det är fördjävligt!

Sjukhuset hade lagt henne på en luftmadrass för att hindra liggsår. Den väsnas förfärligt. Läste i bruksanvisningen att det skulle ligga ett lakan på. Men det fanns ju inget. Jag bad dom lägga dit ett. Vet inte om Mamma tyckte det var bättre, men det såg bekvämare ut.

Det är inte mycket som fungerar just nu.

Det finns inget hopp och det enda jag önskar just nu är att min mamma skall få dö...



Kommentarer
Postat av: Elinor Gunnarsson

Sanna,jag lider med dej,min far dog i cancer,jag frågade läkaren,vad finns rättvisan,far värnade om alla sina djur på gården,inga djur behövde lida varför behöver han pinas så,jag fick inget svar,det var en lättnad när han fick sommna in,vi tröstade oss med att han slapp lida mer och våra tårar var slut,min räddning när sorg och ilskan över hur sjukdomen gjorde far till en annan människa var att jag tänkte på när jag var liten och var med pappa i ladugården.hur han varit då,dom friska minnena tar då över dom sjuka tråkiga minnena.kram Ellinor

2007-10-13 @ 18:32:38
URL: http://vallby.blogg
Postat av: Sanna

Tack för dina fina ord Elinor. Dom värmer mer än vad jag kan säga i ord.

Visst så är det så att dom fina minnena kommer att ta över. Det får ta den tiden det tar...

Kram!

2007-10-14 @ 14:18:39
URL: http://vallby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0