Hur förvirrad får man bli?

Innan dom låser in en????

Jag har gått igenom en dag som började kl 7 imorse.

07:00 (Väckarklockan ringer) Vad är det som låter? Dj-vlar vad det väsnas. Vem F--N har satt klockan?
*svär mycket när jag är trött*
Kommer på att det är jag som satt klockan. Kommer dessutom på varför. Inte dåligt för att vara mitt i natten.

Sedan har hela dagen fortsatt liknande... Försökte komma in genom jobbets kortläsare med bilnyckeln.  Glömde koden till jobbkortet och försökte ivrigt med pinkoden som jag har på telefonen.  Betalade med visakortet och kom då ihåg jobbkoden, som inte fungerade särskilt bra på visakortet.

Till slut så var jag osäker på om jag skulle hitta hem... Tänkte att hjärnan har kanske tagit ledigt. 

Jag kom hem, men mer var det inte...

Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0