Kul kväll igår.

Var nere hos min bror med familj.
Det är alltid skoj att träffa alla. God mat var det också. Varmrökt lax och sedan tårtor. Mums!

Hjalmar och Hampus sprang nog några mil tror jag. Full rulle hela tiden. Hjalmar fick både skridskor från Matthias och Hampus fotbollsskor. Dom satt han och kramade på vägen hem.  
-Jag VILL stanna hos Hampus. JAG VILL!!!!

Han höll sig vaken hela vägen hem i bilen genom att tjura. Men när han väl kom i säng så somnade han på någon minut.

Det är fantastiskt bra att vara sist i familjen med att få barn. Man får ärva så mycket bra!

I morse när klockan ringde så fattade jag inte vad som hände. Hade inte koll på varför klockan ringde och hade ingen aning om att jag skulle till jobbet.

Skall försöka att komma i säng i tid i kväll...

Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0