Lite seg just nu...

Jag ser inte riktigt fram emot nästa vecka. Det är heldagarsmöten och annat jobbigt.

Men jag har flera böcker på gång just nu. Jag har precis läst ut Mord i Skärhamn. Den var ok. Ingen fantastisk bok precis. Men det är roligt att läsa om ställen som man känner igen och kan relatera till.
Jag har en tjock bok på gång med Herman Lindquist Från istid till vad det nu var... Den ser jag fram emot.
Jag har börjat läsa flera böcker på en gång utav flera för mig helt okända svenska författare. Tydligen så är det svenskt jag vill läsa just nu.

På tisdag så är det symöte och klädvisning. F-n vet vad jag skall välja. Jag vill inte missa något utav det.


Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0