Sommarväder?

Genom kameran så skymtar jag att det ser extremt soligt och varmt ut.

Är det det?

Jag har inte så mycket att skriva om idag, men jag önskar innerligt att Engla skall komma tillrätta. Att dom åtminstone hittar en kropp att begrava.
Jag förstår inte hur hennes mamma skall kunna överleva. Jag har en känsla utav att jag inte skulle överleva. Jag förstår inte vilket stört psyke som kan göra ett barn illa.

Jag, som är oerhört litet våldsbenägen, (jag släpper ut flugor), skulle med lätthet ta livet av den här killen om jag fick bevis på att det var han, helt utom tvivel.
Skulle jag stå med ett gevär framför honom och han skulle komma med ohemula krav om hans frisläppande och sparande av hans liv. Så skulle jag skratta rått och trycka av. 

Japp, det är samma person som gråter över ett döende lamm och aldrig ens skulle kunna döda ett grodyngel.


Grodynglena växer så det knakar! Dom växer så man ser det, faktiskt.
Vi matar dom nu med kokt ägg och alger. Funderar på att skaffa fiskmat. Dom är ju fortfarande alldeles för många, trots att vi har släppt ut i två omgångar.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Allvarligt talat så tycker jag det är för enkelt straff att döda honom. Han ska lida, och länge också... sen kanske han kan få dö...

2008-04-13 @ 16:43:26
URL: http://ulrikazafrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0