Advent

Då har första advent passerat även här. Jag har jobbat natt och har varit medveteslös större delen utav helgen.
Men i dag så har sonen sett till att alla adventsljusstakar har kommit upp.



-Hjalmar, kan du gå upp i rummet på andra våningen och hämta ner ljusstakarna?
-Ja, och om jag inte får upp dörren så hämtar jag sågen!

Det behövdes ju inte eftersom Henrik hjälpte honom att få upp den tröga dörren. Hade inte han hjälpt honom så hade jag. Av ren självbevarelsedrift.

Tänk er en hyper 6-åring med en ny såg och en inomhusdörr.


Jag har fått ett napp på en krok jag slängt ut om jobb. Jag hoppas så mycket på att det skall gå vägen.

Henrik, stackaren, är totalt genomförkyld.

Jag har testat en ny explorer och den kan inte ladda ner bilder åt mej. Så jag måste byta. Tröttsamt ...


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0