Hoppet finns!

Kanske kommer det att flytta hem en liten valp om någon dryg månad.

Vi har inte haft någon valprackare hemma sedan Justus var valp. Han är faktiskt över två år nu.
Så just nu så längtar jag.

Det kan svänga rätt så fort det där. Speciellt dom första två veckorna är rätt så jobbiga. Men sedan blir det roligt fort.


Majja skall ju paras senare i vår. Så jag antar att jag kommer att ha valpar så det räcker och blir över då. Det skall naturligtvis bli roligt det med. Men det är så mycket jobb inblandat.

Om allt sedan går som det skall så kommer vi ha 8 hundar över sommaren. Om allt då fortsätter att fungera så skall eventuellt Eli ha en kull och då blir dom såklart 9 stycken. 4 stycken under ett år ...

Ja-ja ...

Just nu så är dom 5.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Och det finns en svarthalls hane nu ledig till Hendrik.om ni vill komma och titta är ni välkomna

2008-12-15 @ 21:28:17
Postat av: Anonym

Och det finns en svarthalls hane till Hendrik ledig om ni vill komma och titta är ni välkomna

2008-12-15 @ 21:30:36
Postat av: Sanna

Vad bra!

Vi hörs om en tid som passar.



Kram!

2008-12-15 @ 22:40:25
Postat av: Åsa

Och jag som bara längtar tills odågan ska bli stor och förståndig....... galnare valp har jag aldrig skådat och jag har undrat mer än en gång vad i hela friden jag har gett mig in på....

2008-12-16 @ 07:30:09
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Åsa: Alla våra hundar är ju av samma släkt. Vi vet ju inget annat. Ju galnare valp desto roligare hund. Så är det bara ;)



Ha det!

2008-12-16 @ 11:49:23
Postat av: Ellinor

Bara så att alla vet,Åsas hund är ingen svarthalls utan en busyborder jätteskillnad hi, hi

2008-12-16 @ 19:00:28
Postat av: Åsa

Jupp!! JÄTTE SKILLNAD!!!! Klart man väljer Busyborder! Super fina hundar! På väg till vår första landslagsuttagning nu!

2008-12-16 @ 21:46:01
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0