Sisådärja!

Nu är det värsta över och jag har kommit ur dödsskuggans dal.

Hela kylskåpet är ännu fullt med julmat som ingen vill ha. Hjalmar blänger på vissa maträtter som han åt bland det sista innan han blev sjuk.
Grabben var ju inte tjock innan och nu så ser man varenda revben. Jag hoppas att det sociala inte ser det här.



Vi har kört Mariokart på Wiin flera gånger i dag. Vi blir bättre och bättre. Hela familjen sitter samlade och kör tillsammans.
Jag kan inte påstå att det är ett stillasittande spel för Hjalmar som skuttar runt och kör stående med hela kroppen.



Bowlat har vi gjort också.

Sedan så får vi nog avvakta en smula känner jag.

I morgon natt så är det jobb igen och på Måndag skall vi till Farmor och Farfar.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Välkommen tillbaka ;) Jag har lagt ut några bilder på valparna under nyheter om ni vill tjuv kika =D

2008-12-27 @ 21:13:05
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0