Härligt väder idag med!

Kom precis in från en hundpromenad. Hjalmar och jag var ute i 40 minuter i det härliga vädret. Jag blir så glad när jag får sol på mej. Det känns som om vinterpansaret spricker och faller av.

Idag skall det grejjas på hemmaplan. Hjalmar är hemma från dagis och vi skall bland annat städa upp i kaoset i hans rum.

Sedan så har jag fått min katalog från inreda.com. Jag har som plan att jag skall göra om hallen på andra våningen. Jag fick fria händer av Henrik. Han tror inte att det kan bli värre antagligen. Det ligger nog någonting i det.  Jag skall börja fixa med Hjalmars rum också. Hjalmar och Henrik var iväg och köpte en mörkblå tapet och en bård med superhjältar. Jag var inte helt nöjd, men det är väl inte sista gången som vi tapetserar därinne. Han har dessutom en gammal heltäckningsmatta som skall ut.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0