Trött på mitt jobb!

Informationen flödar in. Det finns ingen chans att hålla informationen i huvudet. Man måste kunna lita på dokumentationen. När man inte kan det och dokumentationen är daterad till 2004... Vad gör man då? Hur skall man göra när det känns som om man inte kan göra rätt. Just nu så hade jag kunnat tänka mej att skicka det här jobbet så långt vägen räcker. Pengar är ju inte allt...

Det är ju trevligt med trevliga och bra arbetskamrater - Speciellt om man har tid att prata med dom.

Jag behöver en tredje helgdag om jag skall hinna med att sätta mej in i all dokumentation som jag skall kunna hantera. två dagar i veckan är för lite... *Suck*

Snart kommer nästa stora projekt. Som tur är så kommer det samtidigt som lammningen. Jag orkar inte tänka på hur jag kommer att fungera under den perioden. Varje gång jag tänker på lammningen så vill jag hålla händerna för öronen och skrika samtidigt tills tankarna försvinner. Jag har samma känsla inför det här projektet.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0