Då har han lyckats att ramla i ån igen...

Han och Henrik var ute med hundarna. Dom skulle gå över på en liten stenbro som låg delvis under vattnet. Henrik pekade, förklarade hur han skulle gå och gick framför och visade.
Sedan tog den lille killen en egen väg...

Plums...

Den här gången så har det regnat friskt, vattnenståndet är jättehögt, så han kom under vattnet. Men lyckades faktist hålla sig uppe vid ytan tills Henrik som hoppade efter, fick tag i honom.
Lite nytta verkar simskolan ha gjort.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lena

Kameran då???? Varför var du inte där och plåtade??? Tänk vilken bild!!!!
Fast du hade väl volvo att tänka på eller så låg du under täcket förstår jag.....

2008-01-27 @ 20:23:38
Postat av: Sanna

Tja, jag låg under täcket och anade inte att dom var ute på äventyr. Men visst hade det varit kul att ta kort på dom. Jag har en känsla bara, att det hade varit jag som hoppat i... Eller också så hade vi badat hela familjen... Det inkluderar kameran.
Så det var bättre att jag sov!

2008-01-28 @ 01:22:36
URL: http://vallby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0