Sent ...

Det blev sent innan första inlägget idag.

Sicken dag ...
Jag hämtade tillbaka Eli från Rabbalshede. Sedan så lyckades jag förstöra spoilern på bilen fram. Mitt i alltihop så var elektriken här och monterade in automatsäkringar. Hjalmar var hos en kompis och skulle hämtas, Fredric och Lotta skulle komma hit och bygga banan till onsdag, Pappa var på väg hit för att hämta sin släpkärra. 
Alltihop kulminerade på gårdsplanen och summan blev att vi inte fick någon middag.

Så just nu så sitter Hjalmar vid matbordet och äter fiskgratäng. Klockan är 22:37 ...

Vilken Mamma jag är. *Suck*


Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Loppran

Stackare dej. Hoppas nästa dag blir bättre.

/ L som har ramponerat flera bilar

2008-07-21 @ 23:12:33
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Sanna

Dagen har redan börjat mycket bättre!

Det var tyvärr inte bil nr ett som jag förstörde delar på ...

Jag har listat ut att Opel inte är terränggående och att man inte skall ha Mazda på vintern. Toyotor gillar inte berg och Passater verkar ha någon avresion mot Volvobilar. Sedan har jag lärt mej att små oplar inte skall stå i vägen för ambulanser, inte ens när dom inte har utryckning.



Ha det!

2008-07-22 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0