Sisådär

Då var helgens arbete klart.
Veckan som kommer har ett digert schema.
På onsdag så skall vi ha tävling. På torsdag så skall jag till revisorn. Inga papper är klara. Inga är sorterade. Inga är inlagda.
Vet jag var papperna är? Nja ... Nästan.
Innan onsdag och tävlingsdagen så skall tackorna gås igenom. Lammen skall flyttas. Hanteringen skall flyttas, bana skall byggas och sist men inte minst. Det MÅSTE röjas här på gården.

Jag blir trött bara jag tänker på veckan ...

Äsch ... Jag glömde ...
Vi har ju lovat Hjalmar en kanin. Kryssen är färdiga nu. Måste på något vis fixa till en kaninbur.
Pratade med Pappa på vägen hem. Han hotade att komma och hälsa på i morgon.

Japp ...

Välkomna till familjen Dårhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0