Det blev ett kryss i går kväll.

Jag hoppas intensivt att han får kaninen om 9 dagar.
Han vill så gärna och försöker så mycket att göra rätt just nu. Men 10 dagar är många dagar. Men å andra sidan så kanske han blir medveten om hur tokigt han, plötsligt, över en natt, började att uppföra sig. Däremellan så är han sitt vanliga kramgoa jag. Den lille grabben som säger hur mycket han älskar oss och plockar blommor till oss. Blommor som vi får betala med en kram. Det gör man så gärna så *Ler*.

Imorgon är det sista dagen på dagis. Jag skall iväg och fixa till så att han kan ta med sig glass och någonting till 1000-tals fröknar som jag knappt vet vilka dom är. Det är så många 25 %, 50 %, 75% och en enda heltid som slutade för en månad sedan. Jag brukar fråga Hjalmar vem som hör till hans avdelning, ibland så vet han ...

På fredag så är det möte på skolan.

Dagis -> Skola

Ena institutionen efter den andra.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0