En bok till på gång

En dotter önskas av Katerina Janouch.

Den har börjat bra. Men nu börjar cancervarning igen ...
Fattar inte varför alla skall skriva om det just nu. Hur hittar jag alla?

Tyckte att det var en jobbig bok att börja med, eftersom antagligen så många tror att jag hellre hade viljat ha en dotter. Men så är det naturligtvis inte. Boken är skönlitterär och rätt träffande på flera sätt. Hon beskriver på ett underbart vis hur det är att bli först kär och sedan gravid och den omtumlande resa som börjar då.



Nu har jag för första gången läst vad den innehåller. Jag inser att jag kanske skall sluta lyssna där jag är nu. Tror inte att den ger mej den lyckliga flykt som jag så väl behöver.

Vi får se ...


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0