En utmaning!

Jag har blivit utmanad av Loppran.

Utmaningen går ut på att skriva något om vad jag har lyckats med, misslyckats med och vad man låtsas.

Jag har lyckats med: Ramlandes in baklänges, vilt viftande med armarna, undrandes hur det gick till, i ett välbetalt jobb. Jag har också lyckats att få ett liv som känns bra och som jag vill ha. Sedan har jag fått den absolut gulligaste sonen man kan tänka sig! *Stolt*

Jag har misslyckats med: Det verkar inte som jag någonsin kommer bli rik och bo på ett slott. (Jag hade det som mål i 7-års åldern).

Jag låtsas: Varje vinter så stänger jag ögonen, frammanar måsskri och vågskvalp, känner solen och vinden mot mitt ansikte och låtsas att det är sommar.

Nu går utmaningen vidare till Birka och till Malmis.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Loppran

Slott är inte allt här i livet. :)



Och jag har samma låtsaslek som du, på vintrarna. Hur skulle vi annars överleva?

2008-06-07 @ 23:49:15
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Sanna

Nej, slottet kan va!

Men sommaren hela året runt, det hade varit bra!



Ha det!

2008-06-09 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0