Tältning

Så då har dom åkt, mina båda killar.
Hela bilen full med packning, två hundar och ett tält.
Dom skulle testa att tälta den här gången. Det blir nog spännande tror jag. Men vad attan, Skulle det gå åt skogen så får dom väl sova på hotell. Det är ju dessutom bara en natt.

Majja och Bozz är med såklart. Majja har nog ett tag till innan hon klara dom stora banorna. Men man vet aldrig med Majja. She is a dark horse.

Hjalmar var bekymrad över kaninkryssen. Han har faktiskt lyckats att samla ett kryss/dag trots att jag kanske gjorde det onödigt svårt med att banka ihop så många olika saker i ett kryss.
Men vi kom överens om att han skulle ringa mej i kväll om han hade lyckats att få ett kryss till så skulle jag sätta dit det.
Det verkar jobbigt att få med sig pappret i tältet.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Birka

Njut av friden och drick en kopp kaffe i lugn och ro.

2008-06-29 @ 06:59:52
URL: http://lindal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det låter som en bra idé!

2008-06-29 @ 17:00:46
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0