Forts.

Hjalmar hängde med ner till Lek och Boll. Han tyckte det var sååå roligt.
Han växte inombords hur mycket som helst. Han gick upp och ringde till mej som vi kommit överens om. Han satte på sig fotbollskläderna. Sedan när jag ringde igen så tog han på sig overallen och tog påsen i handen med skorna och vattenflaskan.
Han lyckades få på sig sina skor själv nere på Lek och Boll.
-Äh, mamma. Jag är stor nu ju!
Sa han när jag frågade hur det gått. Ja visst har han kunnat sätta på sig skorna i flera år... Men i allafall. Man vet inte hur skor kan trilskas om man dessutom är blyg.

Min stora kille *stolt*

Tänk vad han kan! Pappa hade vaknat och kommit ner precis innan kan skulle åka. Det var nog bra. Jag hade varit otroligt blyg om jag varit i Hjalmars ställe. Han är en hjälte på att inte vara blyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0