GLAD PÅSK!!!!!

Mitt i snöstormen och annat rusk, så har vi varit uppe i skogen och tittat på Hjalmar när han har åkt skidor och plockat ris.
Hjalmar såg ut som Bambi... Helt underbar. Men efter dom första kaotiska minuterna så åkte han faktiskt.

Men jag tror att vi satsar mer på NHL;))))))))

Annars så har vi nu gjort påskris och börjat att städa upp i eländet som skall föreställa vårt hem. Det är verkligen inget roligt just nu när man har så mycket att göra med lammningen.

image327

Glad påsk önskas till alla från oss!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Glad Påsk på Er också Vi ses nästa vecka Hör av dig om vilken dag som passar dig

2008-03-21 @ 17:39:10
Postat av: Elinor Gunnarsson

Glad Påsk från oss på stödensgård

2008-03-21 @ 18:08:26
Postat av: Sanna

Elinor: Tack skall ni ha! Vi hade hoppats kunna komma och kika på valparna. Men tiden verkar inte räcka till...
Ingela: Tack skall ni ha! Jag hör av mej i nästa vecka när jag vaknat till liv igen!

Kramar!!!!

2008-03-22 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0