Mitt jobb...

Svarar just nu på en utmaning från Loppran.

Vad jag gör på mitt jobb:

Jag jobbar på ett stort företag som en gång i världen gjorde personbilar. Nu för tiden så håller dom sig till Lastbilar, dumpers och andra roliga stooora bilar.

Där roar jag mig med att kika så att nätet håller sig uppe världen runt. Ser till så att servrar fungerar och uträttar det dom skall.

Mer detaljerat tänker jag inte beskriva det... Då somnar ni.

Sedan så roar jag mej ju på hemmaplan med fåren och hundarna, om någon skulle ha missat det.

Sedan hoppar jag på Lottens påbyggda utmaning.

Vad jag skulle vilja bli när jag blir stor:
Oj, oj, oj. Klurig fråga, för jag jobbar ungefär med det jag vill.  Men om någon hade lust att ge mej lönen som jag har nu utan att jag behövde jobba så hade det varit bra ;o)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0