I dag kommer Johan.

Johan som skall bala gräset.
Det är alltid skönt när det blir gjort. Nu är gissningarna i full gång här hemma.
Hur många balar skall det bli?

Svaret kommer inte förrän i kväll.

Lena, Malte och Milla kommer om några timmar, det skall bli så skoj!

Jag lånade Rapp utav Henrik igår kväll. Jag tror inte att han får honom tillbaka, faktiskt. 
Han är en go och smart liten hund. Justus är ju en roligare och snabbare, fräckare hund. Men Rapp är en ärlig liten själ.
Jag behöver som tur är inte välja. Jag kan ta båda.
Jag lånar Rapp utav Henrik ett tag så får vi se om jag orkar träna två.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

En vallhund med fart en svarthalls såklart

2008-05-28 @ 22:03:21
Postat av: Sanna

Klart att det är en Svarthals!

2008-05-28 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0