Skolan

Skolan har hör och häpna, ändrat på sig!

Den enda dagen där förskoleklassen är ihopslagna med ettorna är nu Torsdagarna.
Dom kommer att vara två stycken på skogsutflykterna.
Det kommer att finnas en lärare som är där för bara dom 3 av 4 dagar. Läraren som är där på Torsdagarna är deras egen men får då ha ansvaret för ettorna också.

Det här känns bättre!

I morgon kommer han få gå till skolan igen.
Jag är inte säker på om han kommer att gå på Torsdagar. Jag skall fundera lite och höra hur han själv uppfattar det.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Se där!! Det lönar sig att vara omtänksam mamma!! Hoppas nu att situationen blir bättre och att det inte "Bara blir fler pedagoger"



Håller alla tummar för att din lille kille (som verkligen verkar vara en toppen kille) får den skolan han är värd!!

2008-11-03 @ 18:07:59
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

"Bara blir fler pedagoger". Gudars, den faran hade jag inte ens insett!



Visst är han en toppenkille! stolt

Är en liten smula jävig nu ...

Jag hoppas också att skolan kommer att fungera nu. Det har inte känts bra dom senaste veckorna.

Håller tummarna för morgondagen. Det känns en smula skakigt.



Ha det!

2008-11-03 @ 23:20:55
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0