Fredag

Vi hade roligt igår!
Lena Philipsson är inte klok. Inte Orup heller för den delen.









Jag var djupt orolig vad som skulle hända när den inburade! trummisen kom ut. Aldrig sett att dom burat in dom tidigare. Även om jag har haft på känn att det kunde behövas.

Showen var verkligen jätterolig! Jag skrattade som attan. När dom sedan fick ljudströmavbrott mitt i så blev det ännu roligare.


Hjalmar är kvar hor Farmor och Farfar. Jag hade ljugit om jag inte hade sagt att det känns skönt.
Han har varit MYCKET senaste tiden.
Dom måste ju också få låna honom.

Idag tar vi det lugnt. Naturligtvis så är det Hundar och får och eldning och ved som vanligt. Men ändå lugnt!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Loppran

Vad roligt det lät! Jag vill också gå, hur länge kör de showen? Kan man önska sig den i julklapp?

2008-11-02 @ 13:50:54
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Sanna

Loppran: Det var jätteroligt! Det går inte att önska sig den i julklapp just nu. Men kolla här!:

ORIGIN=" rel="nofollow">http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=STH19258COV12052&CLORIGIN=

2008-11-02 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0