Pinsamt värre!

Jag fick bla en ny telefon utav grabbarna när jag fyllde år. Jag la in mitt och Henriks miltelefonnummer i snabbknapparna och efter lite fundering så åkte även Farmor och farfars nummer in.
Om det nu skulle hända något någon dag så är det ju bra om han kan ringa någon han känner.

Jag hade pratat med svärföräldrarna dagen innan och dom gratulerade så mycket och ville komma upp senare i veckan. Eftersom vi skall till SM så fungerade inte det. Frid och fröjd.

Senare på kvällen så ringer min stackars svärmor och ursäktar att dom inte kunde komma upp osv.
Jag blev ett stort frågetecken.
Det är då det visar sig att min påhittige son ringt och anklagande frågat dom varför dom inte kom när mamma fyllde år.
Dom visste ju inte att han kan ringa själv utan hjälp...


Så trassligt det kan bli för en liten pojkes önskan att träffa sina farföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0