Vilket härligt väder!

Solen skiner och det är så där härligt, klart, höstväder.

Jag hoppas att min moster har kommit iväg till Ryssland idag. Jag blev aldeles matt när jag hörde planeringen.
Tänker mycket på min kusin just nu som skall gifta sig på lördag.

Spännande!


Jag har roat mej med sjukgymnastiken idag. Hon frågade om jag ville komma dit och träna. Men jag vet inte riktigt hur jag skall ställa mej till det. Då kanske jag inte kan gå när jag kommer hem. Hur blir det då med hundar osv.
Jag fattade beslutet att vänta med det, tills jag blivit av med inflammationen i kroppen. *Tjena, aldrig då*

Hon tyckte absolut att jag skulle kräva en reumatologisk utredning. Så jag knatade ner och beställde en sådan. Jag undrar om jag får någon ... Jag har försökt flera gånger förrut.

När solen lyser på det här viset så är livet roligt! I dag hoppas jag att vi åker hem till Lotta och Fredde och tittar på Lottas nya hund Scott.
Alltid roligt att se nya förmågor.

Nu skall jag släpa ut min son i solen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Sanna jag kom inte med till Ryssland idag. Budet i Åbo klantade till det så killen fick ta båten hem igen Han fick alla de andras pass i morse kl 9.00. Taxi till Arlanda . Kom fram 25 min innan planet gick. Pust

. Nu skall han försöka få med mig med Johan på Fredag. OM passen kommer med posten i morgon från Åbo. ofattbar historia det här. Stor varning för resebyrån Rysslandaresor heter den och ligger på Valhallavägen i sthlm.Den här killen har dock jobbat som en iller. Ägaren, en rysk kvinna rår för det här. OJ OJ nu måste jag vara orolig till Fredag

Kramar Marlene

2008-10-29 @ 11:47:35
Postat av: Sanna

Sicken rysare!

Det verkar inte gå lätt det här? Hur blir det med pengarna för resan och ombokningar? Det står resebyrån för eller?

Det verkar mer spännande än något annat! Fick du stå ute på Arlanda och vänta? Och inte få åka?

Gudars!



Jag skall hålla både tummar och tår för att det här skall fungera!

Du! Skicka Thomas en JÄTTEJÄTTEKRAM från oss! Hälsa honom att vi är SÅ glada för hans skull!



Jättekram!

2008-10-29 @ 15:54:02
Postat av: Marlene

Jag åkte aldrig ut till Arlanda. Nu har dom bokat in mig och Johan på Fredag morgon. OM passen kommer i morgon em med flyg. Det är en rysare. Det ekonomiska får vi ta itu med sedan. Aldrig anlitar vi dom igen. kramar

2008-10-29 @ 17:01:23
Postat av: Sanna

Jag håller tummarna allt vad jag kan för att passen skall komma!



Skriv en rad om vad som händer!!!!!!!!!!!!!!!

Försök att andas lugnt och inte stressa iväg. Stanna kvar i nuet och tampas med problemen när dom kommer. Sätt Johan på problemlösningen! Han är bra på sådant!



Kramar!!!!!!!!

2008-10-30 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0