29 September



Höstens vackra färger!
Det finns ju nästan ingen vackrare årstid. Allt är grönt förutom träden som är gula och röda i alla nyanser.
Lönnen på bilden växer precis här utanför. Hela den fullkomligt sprakar utav färger.

Jag har precis satt Hjalmar på skolbussen. Han verkade vara vid gott mod. Hoppas att Christoffer är där idag!
Dom skall gå till skogen idag med ettorna. Förra gången dom gjorde det så kastade Hjalmar upp sin ryggsäck på tacket till en förrådsbyggnad. INNAN han hann äta upp picknicken i. Jag antar att han inte gör det igen ...

I dag så är det flera saker som står på schemat.
Ringa och felanmäla datorn som inte går som den skall.
Ringa och felanmäla bredbandet som inte fungerar det skall.
Ringa Martin som ringde mej igår kväll och ville prata blogg. Det skall bli spännande.

Sedan så har jag ett tvättberg som precis har passerat både Kebenekaise och Galdöpiggen. Det borde vara i höjd med Himalajas lägre berg just nu.

Det känns som om att det skall hålla mej sysselsatt i dag.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag var snabbare ;) En sak på listan avklarad i alla fall :)

2008-09-29 @ 15:09:54
Postat av: Sanna

Ja! Du var absolut snabbast!

Ser fram emot min julklapp! ;)



Ha det!

2008-09-29 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0