Det är måååååndag morgon ...

Så börjar den. Låten som är gjord av Povel Ramel. The Gräsänklings Blues
Jag tänker alltid på Åke Värja, när jag hör den.
Jag kan nästan se honom framför mej, sittandes på Stenafärjan efter att han och hans Tim kommit 2:a på EM i Danmark. Rackans vad packad han var och alla verser sjöng han.

Men måndag det är det i allfall. Jag sitter på jobber ännu och börjar redan nu ta sats för att åka hem och väcka pojken.
Grabben som kommer att vara medvetslös ... Han kom i säng alldeles försent igår kväll.
Han blev av med alla sina Pokemonkort i veckan som var. Han glömde dom i skolan. Sedan var dom väck ...
Vi får hoppas att det kanske finns några kvar.

Den här veckan bjuder på ett digert schema:

Måndag - Helt väck
Tisdag - Köpa nya däck i göteborg
Onsdag - TBE spruta till hela familjen och simskola.
Torsdag - Skiftledarmöte hela dagen
Fredag - Jönköping?

Så är det. Vi får hoppas att planeringen håller.

Vill passa på att varna för att dom skall göra en storsatsning på vägarna nu i veckan.
Nej, inte bygga om dom, fast det hade behövts, utan hastighetskontroller.
Så försök att köra lagligt den här veckan.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna C

Jag kommer ihåg det!!! Det var en mycket låååång sångprestation!

2009-04-22 @ 09:20:06
Postat av: Sanna

Japp, låååååång var ordet.

2009-04-25 @ 17:26:03
URL: http://vallby.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0