Här är jag

Bloggtorka kallas det tror jag.
Jag hoppas att det händer mer hemma hos er än här.

Jag har tvättat och städat. Tvingat sonen att städa sitt rum.

Idag har jag vallat. Riktigt kul. Men Grabben var som vanligt rätt så olydig i början.

Nu kommer Kent och Marie dom vill valla dom med.


Ha det!

Uppdatering: Justus gick riktigt bra nu.  Marie hade en unghund med sig som såg riktigt fin ut. Lugn och lagom avvaktande mot våra springiga djur. Grålle gick som vanligt fint och Bozz har man sällan något att gnälla på. Tessy gick fint efter den första chocken när fåren sprang som avlöningar.

Fasiken, vad roligt det är att komma igång igen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0