Äntligen

I går äntligen, så fick jag sonen att börja läsa lite i en bok. Vi turas om lite, han läser dom korta orden och jag dom långa. Visst, blir det lite knackigt och lite svårt att få det att hänga ihop, men som framsteg räknat så känns det som en månresa.



Jag hoppas att det pinnar på nu.

Sonen badade i gårkväll. Han lyckades att få hela badrummet + hallen utanför att flyta. *Suck*

Jag som var så nöjd över att man inte längre behöver sitta inne i badrummet för att kika så att han inte drunknar. Men jag kanske skulle varit där för att se så att inte huset druknade ...




Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

:-)

2009-12-02 @ 19:31:35
URL: http://www.illers.se
Postat av: birka

Så härligt! Emelia är redan en fullt utvecklad bokmal och det är så mysigt att se henne läsa på kvällen eller morgonen.

2009-12-05 @ 07:51:19
Postat av: Sanna

Lisbeth: Ler



Birka: Vad härligt det låter. Vi har en bit kvar tills dess, men vi jobbar vidare.

2009-12-06 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0