Nattjobb

Hipp hurra för tomtefar ...  (Klas klättermus, ni vet)

Grabbarna är ute och ger fåren mat. Dom jobbar bra tillsammans. Henrik börjar äntligen bli bättre i ryggen. Helt bra är han långt ifrån, men han kan röra sig i allafall.

Jag testade en LEGOkalender i år till lillgrabben, men jag tror att jag återgår till den vanliga paketkalendern nästa jul. Det drar inte alls på samma vis. Vissa dagar så glömmer han att öppna och han tittar knappt på grejorna som han har byggt ihop. Det enda han leker lite med är den lilla LEGObilen som han fick härom dagen.

Han får bestämma själv, nästa år tror jag ;)
Förhoppningsvis så tror han inte på tomten längre då. Jag kommer tycka att det är skönt när vi kan sluta med tomtelögnerna.
Men än så länge sitter tron på tomten lika bergfast som tron på världen och mänskligheten.


Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0