Småkallt

Det var -11,5 i morse när jag vaknade, nu är det bara -5. Jag hoppas att det kanske kan gå upp till -1.

Sonen och Henrik har varit ute och hämtat ved ute på gärdet. Henrik tog traktorn. Hjalmar tog snowracern och tolkade efter. Full fart runt runt gärdet. Tyvärr så går traktorn inte snabbare än 25 km/h där ute. Kör man lite snabbare så studsar man nästan ur.

I morgon så skall han testa slalomskidorna efter traktorn. Kul, kul!

Idag har det varit stora speldagen. Det har spelats olika wii-spel, ett bokstavsspel och Yatzii. Så nu behöver jag ta det lugnt. Sonen skickade jag upp i badet.

Sonen har tappat en framtand. Äntligen så åkte den svarta tanden ut. Nu håller vi tummarna för att den nya tanden som skall komma inte är skadad. Det har vi gjort hela tiden i och för sig. Men nu känns det mer nära.






Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0