Småkyligt

Lite kallare i dag. Rätt skönt.
Jag tar gärna en eller två minus så att det kanske kan bli lite dagsljus ute.
Det hade ju inte varit fel att få lera att frysa till lite så att hela världen blir en aning renare.
Det hade hjälpt massor i vår hall, i allafall.

Sonen gick upp i morse och fick börja öppna sin legokalender. Den föll i god jord, verkar det som. Han har verkligen örnkoll på datumen just nu. Han tänker INTE missa julafton om man nu säger så. ;)



Jag tror att jag har rätt så bra koll på vad båda mina killar skall få.

Hjalmar skall få LEGO och ett wii-spel. LEGO StarWars. En termometer skall han också få. Den stod högt upp på listan.





Den andre grabben, kan ju läsa här. Så den tänker jag inte berätta vad han skall få. ;)



Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0