Dagen

Idag kom Lena, Malte och Milla och hälsade på.
Isen har genom Henriks jobb och lite hjälp av naturen blivit större. Den är faktiskt riktigt stor nu!









Här nedan tränas det på att få rätt vinkel på fötterna så att man kommer framåt.




Full fart!



Här ovan så börjar solen gå ner. Brrrrr. Men kolla vilken stor is!







Efter 1,5 timme så tröttnade jag och Lena eftersom vi frös ihjäl. Vi försökte då övertala barnen att gå in. Men inte ...
Dom skulle åka mera.
Vid hotet om att vi skulle gå in och dom skulle få ta av sig skridskorna själva så gick vi äntligen in.

Väl inne så spelades Wii och åts Tacos.

Milla knockade en i boxningsspelet på rekordtid. Thats my girl!

Härligt sällskap, roligt att se på våra barn.
Härlig dag!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Här tränas det på Wii inför släktkampen Jag och Janne spelade bowling och jag fick sju strikar i rad en gång nästa gång sket det sig Men vi tränar

Himmla fin is Henrik har gjort Har du också åkt?

Kramar

2009-01-07 @ 22:16:48
Postat av: Loppran

Vad duktig han är på skridskor!

2009-01-07 @ 22:24:41
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Anonym

Ingela: Ja, visst är den fin! Jag har inte åkt. Höften är kass. Men jag har tittat på i många timmar redan.

Jaså, Bowling ... Ja, då ligger du långt före. Jag lyckades få till en strike på den enda gången jag spelade. Vi kör Mario kart. Jätteskoj!



Loppran: Jag visst är han duktig! Jag som aldrig har kunnat åka så bra är djupt imponerad.



Ha det!

2009-01-08 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0