Regn

Idag har det regnat. För första gången på vääääldigt länge så såg jag vattenpölar på gärdet. Dom är naturligtvis borta nu, men ändå!

Hjalmar har inte kommit in i sommarlovslunken ännu. Han är så att säga PÅ oss. Inget kul händer och inget roligt finns att göra.
Det är kasst att det inte finns barn här omkring.

Vi har tränat litegranna nu skall vi städa litegranna. Tvätta hade jag behövt göra massor. Men, nej ... Då pajar höften. Det får se ut som det gör.

Hjalmar var jätteduktig igår och klippte gräset för hand, med handsax, i kanten på gräsmattan. Det blev jättefint. Sedan så lastade han gräset i sin lilla skottkärra och körde iväg det.


Med andra ord så händer inget. Det är bloggtorka på hög nivå ...


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för dina fina ord!!



Nu har även jag inte längre något dagis barn.....hjälp.... vart ska detta sluta? ingen varnade mig för 6-års trotts och jag vet inte hur denna sommaren kommer att sluta! på tal om att vara PÅ menar jag....



Ha en underbar midsommar!

2009-06-18 @ 16:22:50
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

6-åringar är ena jobbiga varelser ... Jag har haft en i 8 månader så jag har en aning.

Det är inte bara trotset som knäcker en. Dom är små Besserwissrar också. Retas kan dom, härmas kan dom och allt tillsammans driver en till vansinne. Men dom är fortfarande lika söta när dom sover ;)

2009-06-18 @ 18:22:45
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0