Välgrillad

Jag alltså!

Knallröd i ansiktet, på knäna och på armarna. Ännu rödare i dag efter tredje dagen i solen. Trots solfaktor 30 ...

Vi har varit i Skåne och tävlat. Väldigt roligt att träffa alla som jag inte har träffat på många år.
Lille Justus fick vara med. Lillepojken, så liten på den stoooora banan.
Första racet gick vi runt. Jag och Jusse tumlade av banan, han nöjd och jag jätteförvånad. Vi fick ihop 22,5 poäng!
Ok, alla som inte vet hur mycket det är, så kan jag säga att det är så lite så jag trodde inte att man kunde föllfölja en bana och få så lite poäng. Vi kom sist av dom som gick runt. Men 9 stycken klarade inte att gå runt och dom slog vi! Ha!
Vi är på gång!
Men med tanke på banans storlek och vad han har gjort innan och på vilken träningsnivå han är på så är bedriften fantastisk.

Bozz vann naturligtvis. Två gånger.
Majja kom tvåa två gånger. Redig tös.

Skåne var som vanligt vackert, varmt, blåsigt med massor av Vallmor som växte överallt. Så vackert!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Veronica

:-) Hohoooo - du e la gó!!! Utmanande resultat på nedre skalan orsakar alltför ofta sura miner i andras bloggar, men inte i din - å vad härligt! De är charmiga de små liven.



Jag och kompisen skrattar fortfarande gott åt vår tävlingsdebut som ungdomar, då i lydnad. Jag skrapade nog ihop typ femtio poäng av de tvåhundra, och kompisen fick tio......full pott på tandvisningen :-)



Min son är äntligen hemma igen, jag överlevde!!!

2009-06-26 @ 00:03:01
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Sanna

Ha-ha-ha! Full pott på tandvisningen ... tårarna rinner!



Vilken tur att sonen kom hem igen. Det är kusligt att inte ha dom hemma.

2009-06-26 @ 09:59:46
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0