Det fungerade!

Jag blev inspirerad utav Åsa.
Hennes 6-åriga dotter hade städat, lagat mat och dukat.

Laga mat lät som överkurs. Jag vill ha huset kvar, dessutom så är jag orolig ör vad han hade blandat i. Köttfärssåsen med diskmedel har jag fortfarande inte glömt.

Men jag avskyr att städa. Är verkligen inte huslig och så här i lamningstider så har jag svårt att få både kropp och tid att räcka till.



Så jag engagerade sonen. Dammsugaren togs fram och han körde med liv och lust i både hallen och köket. Sedan fram med svabben. I det här skedet var jag tvungen att gå ut och hjälpa Henrik med en tacka. När jag kom in så luktade det gott och var rent.

Plötsligt så förstod jag min mammas tacksamhet när jag och en kompis hade gjort julstädningen för henne.

Det var helt underbart!

Tänk att den där underbara, klipska, finurliga pojken är vår son!
Vilken tur vi har haft!

Kommentarer
Postat av: Åsa

UNDERBART!!!! de är stora nu våra små!! Tänk vilken nytta vi kommer att ha av dem i framtiden! hihi

2009-03-08 @ 08:51:20
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Anonym

Visst är dom stora. Det känns lite vemodigt ...



Ha det!

2009-03-09 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0