Fredag igen

Hur snabbt kan en vecka gå?
Det var i förrgår som det var fredag förra gången och gången innan dess var nog dagen innan. På något vis så består veckan utav fredagar. Alldeles för få måndagar och alldeles för många fredagar.

I dag har det inte hänt mycket. Jag sabbade höften i går på tvätten , så idag har jag tagit det lugnt. Inte en natt till med värktabletter varannan timme. Fast hundarna har jag ju gått ut med och ströat i båda husen har jag. Men därefter så har jag bara handlat, surfat och gjort omelett.

Vi har ett lamm som verkar vara lite efterblivet. Det föddes igår och har fortfarande inte hittat spenarna på tackan. Trots hur mycket hjälp som helst. Vi får se hur det går.

Just nu så är veterinären på väg hit. Vi har en tacka som har början till juverinflammation.
Därefter så skall vi åka till Tjörn och hälsa på Torkel och Karin. Dom har ju valpar efter Bozz som vi skall titta på.
Så roligt!

I morgon så är det nattjobb igen. Skall roa mej med att gå omkring som i dvala i några dagar.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0