I morse

Vi var lite sena att komma i säng igår kväll. Det märktes i dag på morgonen. Sonen var segare än segast.

Tryckte på kläder på honom och började att släpa ner honom.
-Men mamma jag har sååå ont i tån.
-Varför det då?
-Jag vet inte.

Tog av sockan och konstaterade att tån både var lite röd och väldigt smutsig.
Av med kläderna igen och in med gossen i duschen. När jag ändå hade honom på plats så tvättade jag av pojken. När turen kom till håret så såg han på mej med stora sårade ögon.

-Så har jag ont i tån och ändå så tvingar du mej att tvätta håret.
-Japp, så är det! *Grym moder*

Det var ingen fara med tån. Den blev mirakulöst mycket bättre efter den blivit ren och sonen fått frukost.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0