NÄL

Jag har roat mej att vara på Näl idag. Jag tog för säkerhets skull med mej Henrik. Jag blir så förvirrad ibland när läkare inte håller med mej.

Men hade tur. Fick en bra läkare. En läkare som genast skrev en remiss till ortopeden och som skrev ut medicin för kemisk kastrering.

Kemisk kastrering ...

Huvva ...

Vad har jag gett mej in på?
Men å andra sidan så kan det knappast bli värre?

Han muntrade upp mej med att förklara att min kropp skulle bli som en 60 årings.
Så nu hoppas jag.
Att 60-åringskroppen som jag får låna i några månader kan gå och att den inte behöver så mycket värktabletter.
Henrik hoppas nog på att samma kropp dessutom inte har PMS i två veckor utav fyra.
Hrmpf ....
Som om det skulle vara jobbigt för HONOM?   ;)

                 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0