Näsblod

Igår natt så vaknade jag av ett DUNS och ett illvrål. Hittade sonen på golvet i sitt rum med tårar och näsblod rinnande.
Stackars liten.
Jag hämtade papper och försökte stoppa ner pojken i sängen igen. När han höll på att somna om så insåg jag att han var blodig precis överallt. Han hade blåst ut näsblodet och torkat av händerna lite varstans. Så upp med gossen och in i badrummet.
Det var då dom konstiga bilderna kom på näthinnan. Jag har ju sett på Discovery så många gånger där dom gör brottsplatsundersökningar och sprayar ett medel på misstänkta ytor. När dom sedan lyser på den med ultraviolet ljus så lyser det med otrevligt blått sken på alla ställen där det finns rester av blod. På så sätt så kan man se om det har skett något hemskt våldsbrott.
Jag gissar på att om man skulle göra den undersökningen i hans rum och i badrummet så skulle det se ut som om vi hade tagit livet av minst två små pojkar.  Så vi får innerligt hoppas att dom aldrig gör den undersökningen hemma hos oss ...

Han överlevde i allfall och fick vara hemma från skolan. I dag så är dom på någon kompisdag i skogen och hade matsäck med sig.
I hällregn ...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0