Sådärja, regn

Japp, det var ju längesedan och sådden behöver det säkert.

Jag försov mig i morse.Henrik väckte mej kl 08:00. Suck. Stackars liten. Upp ur sängen, på med kläder, i med gröt och framme vid skolan 25 minuter senare.

Men han är en liten grabb som tar sådant med jämnmod. Han stressar inte upp sig i onödan. Till skillnad från sin mor då ...

Jag har tränat med Lille Jusse i dag. Idag var han ett riktigt stjärnskott. Jätteduktig.
Nu vill jag ha fler får. Behöver delningsträna i massor.

Jag har ju faktiskt en start i helgen som kommer. Så spännande hade det kunnat vara om Jusse hade varit färdig. Nu funderar jag en smula på att stryka honom, men kan nog inte låta bli att tävla, trots att han är långt ifrån färdig för start.

Nu väntar en eftermiddag på jobbet. Sedan kommer Lotta och skall träna. Då tänker jag köra en runda till. I morgon så har jag fixat en träning hos en granne. Hoppas att vädret blir ok.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0